Team Leader zákaznické péče

  • Zákaznická péče
Spokojenost našich zákazníků je pro nás to nejdůležitější, a proto se snažíme plnit všechna jejich přání. Máš chuť vést tým zákaznické podpory, starat se o naše zákazníky a pomoci nám tak dále budovat firmu, která je jedničkou na trhu? Jdeš do toho s námi? Tak neváhej a napiš nám.
Pošli to do světa

Koho hledáme a co budeš dělat

  • Budeš řídit svěřený tým operátorů, hodnotit kvalitu jejich práce i plnění KPI‘s, motivovat je a koučovat
  • Plánování docházky operátorů bude také tvým úkolem, rovněž budeš zodpovědný za přípravu podkladů pro mzdy
  • Team Leader bude zodpovídat i za tvorbu krizových scénářů, řešení složitých zákaznických dotazů či stížností
  • Důležité bude orientovat se v dění ve firmě (např. budeš řešit návaznost zákaznické péče na marketingové akce aj.)
  • Rovněž budeš zastupovat manažerku zákaznické péče v době její nepřítomnosti
  • Tvým úkolem bude i příprava porad, týdenních reportů, aktualizace metodik

Co od tebe očekáváme

  • V Rohlíku je zákazník náš pán, takže prozákaznické smýšlení je pro nás nutností
  • Především hledáme člověka, který již vedl tým lidí zákaznické podpory, tyto zkušenosti jsou pro nás naprosto klíčové
  • Měl by sis poradit jak s čísly, tak s lidmi – měl bys být empatický ale i náročný, když je potřeba
  • Perfektní čeština je samozřejmostí, angličtina na komunikativní úrovni

Na oplátku ti nabízíme

  • Staneš se součástí společnosti, která mění pravidla e-commerce na našem trhu
  • Budeš sledovat své nápady uvedené v život bleskovou rychlostí
  • Každý den bude jiný a každý den bude nová výzva
  • Vyznáváme otevřenou firemní kulturu a flexibilní pracovní dobu
  • Sídlíme v Karlíně přímo u stanice metra Křižíkova
  • Nastoupit můžeš ihned, ale na toho pravého si rádi počkáme

Pojď pracovat pro rohlík

Napiš nám něco o sobě a přijď si s náma popovídat

Sem přilož CV nebo další dokumenty
Odesílá se...