Senior Brand Manager
- Česká Republika, Praha - Karlín
- Marketing
Náš marketing je parta srdcařů, která nejde pro nápad daleko a do kampaní i komunikace dává všechno. A přesně sem teď hledáme nového parťáka či parťačku, která rozšíří stávající tým, bude střežit náš love brand a posouvat ho dál. Spolupracovat budeš s vedením i kreativci, brand manuál bude tvojí novou biblí a vezmeš si na starosti naše kampaně. Zkrátka dostaneš hodnoty Rohlíku tam, kde by o nich mělo být vědět.
Pošli to do světa
Koho hledáme a co budeš dělat
Důležité je, abys myslel/a strategicky a koncepčně, uměl/a si definovat konkurenci, zákazníka a vytvořit takovou značku, kterou budou zákazníci Rohlíku milovat, protože v centru naší pozornosti vždy stojí spokojený zákazník a snažíme se o jeho dokonalou zákaznickou zkušenost.
Pokud máš organizační dovednosti, nedělá ti problém přicházet s novými nápady, následně je exekuovat a dovést projekty od prvotní myšlenky k finálnímu výsledku, samozřejmě za pomoci kolegů a to vše v rychlém tempu naší společnosti.
Jestli máš k tomu všemu kladný vztah k jídlu, orientuješ se v aktuálních food trendech, máš předešlé zkušenosti z food segmentu, ať už na poli retailu, Gastro nebo FMCG trhu, tak hledáme právě Tebe!
interní: marketingový ředitel, senior brand manager, trade manager, komerční oddělení, kreativní tým
externí: kreativní, mediální agentury a další externí dodavatelé
Pokud máš organizační dovednosti, nedělá ti problém přicházet s novými nápady, následně je exekuovat a dovést projekty od prvotní myšlenky k finálnímu výsledku, samozřejmě za pomoci kolegů a to vše v rychlém tempu naší společnosti.
Jestli máš k tomu všemu kladný vztah k jídlu, orientuješ se v aktuálních food trendech, máš předešlé zkušenosti z food segmentu, ať už na poli retailu, Gastro nebo FMCG trhu, tak hledáme právě Tebe!
Budeš mít zodpovědnost za:
- vytváření dlouhodobé strategie značky společně s marketingovým ředitelem a senior brand manažery
- přípravu a exekuci marketingového plánu a komunikačních kampaní na vhodné cílové skupiny
- konzistentní komunikaci dle brand manuálu a hodnot značky
- launch nových služeb, produktů a značek od A po Z
- zvyšování hodnoty značky na trhu, jejich atributů a pravidelné vyhodnocování brand funnelu
- růst zákaznické báze a tržního podílu značky
- vyhodnocování kampaní a analýzu zákaznických a prodejních dat
- efektivní nakládání s marketingovým rozpočtem a maximalizaci ROI u kampaní
Spolupracovat budeš hlavně s:
interní: marketingový ředitel, senior brand manager, trade manager, komerční oddělení, kreativní tým
externí: kreativní, mediální agentury a další externí dodavatelé
Co od tebe očekáváme
- Zkušenost s řízením a tvorbou foodových značek v rámci FMCG (10 let)
- Schopnost vytvořit/ řídit brand, concept & product development
- Znalost prostředí retailu výhodou
- Strategické a koncepční myšlení
- Znalost on-line marketingu výhodou
- Kreativní myšlení
- Analytické schopnosti, efektivní práce s daty
- Organizační dovednosti a schopnost dotahovat věci do konce v daném termínu
Na oplátku ti nabízíme
- Staneš se součástí společnosti, která mění pravidla e-commerce na našem trhu
- Budeš sledovat své nápady uvedené v život bleskovou rychlostí
- Každý den bude jiný a každý den bude nová výzva
- Nabídneme Ti zajímavé benefity, např. kartu Multisport, jazykové kurzy, firemní knihovnu, společné akce (sportovní či party), možnost sbírat ocenění od kolegů a to pak proměnit za hodnotné poukázky např. v Alze, Slevomatu, ZOOtu atd., 1x měsíčně společné cateringové snídaně s Tomášem aj.
- Sídlíme v Karlíně přímo u stanice metra/ tram Křižíkova
Pojď pracovat pro rohlík
Napiš nám něco o sobě a přijď si s náma popovídat