Performance Marketing Manager

  • Praha - Karlín
  • Marketing
Performance Manager je zodpovědný za efektivní generování traffic na web, jeho vyhodnocování ,optimalizaci a doručení plánu objednávek. Převádí marketingovou strategii do plánování a optimalizace cílení jednotlivých zákaznických skupin napříč digitálními kanály. Navrhuje a vytváří automatizované systémy pro správu a vyhodnocování marketingových kampaní. Výstupy z analytiky uplatňuje při návrhu budoucích kampaní. Úzce spolupracuje s Brand Managerem při návrhu relevantního obsahu a s logistikou na vykrývání kapacity poptávkou.
Pošli to do světa

Koho hledáme a co budeš dělat

  • Definice strategie pro placené kanály (definice akvizičních a retenčních strategií skrze placené kanály v souladu s celkovou marketingovou strategií, průběžný testing alternativních přístupů, vyhodnocování a úprava podle výsledků kampaně)
  • Monitoring vývoje prostředí digitálního marketingu a implementace nejnovějších trendů
  • Převádění zákaznických segmentů definovaných v marketingové strategii do prostředí digitálních kanálů, analýza dopadů cílení a implementace nástrojů pro průběžnou optimalizaci cílení
  • Navrhování a implementace nástrojů pro automatizaci, optimalizaci a predikci dopadu kampaní (př. atribuční modelování, propensity modelování apod.), monitoring výkonnosti kampaní a jejich úprava pro maximalizaci výsledků a ROI
  • Zodpovědnost za efektivní nakládání s marketingovým rozpočtem a s tím spojený reportingem
  • Spolupráce napříč odděleními zejména s marketingovým, komerčním oddělením, logistikou a skladem, rovněž s digitálními agenturami

Co od tebe očekáváme

  • Zkušenost s řízením široké škály kanálů pro generování traffic na web
  • Znalost vytváření nástrojů pro efektivní datové modelování (atribuční modely, propensity modely apod.)
  • Orientace v analytických platformách (Google, Tableau, inhouse, …), stejně tak jako plánování a řízení kampaní, identifikace relevantních témat, nabídek, zpráv v kombinaci s odpovídajícími platformami
  • Schopnost efektivní personalizace a cílení kampaní, optimalizace a testování k dosažení nejlepší ROI
  • Schopnost proaktivně reagovat na aktuální vývoj poptávky; smysl pro komerční dopady digital marketingu
  • Silné analytické schopnosti; schopnost převádět insighty z datové analytiky do optimalizace kampaní
  • Silný leadership a drive pro průběžné dosahování vytyčených prodejních cílů
  • Znalost prostředí online a/nebo multikanálového retailu/FMCG výhodou
  • Nutná je konformita s prací v prostředí s vysokou mírou urgence

Na oplátku ti nabízíme

  • Staneš se součástí společnosti, která mění pravidla e-commerce na našem trhu
  • Budeš sledovat své nápady uvedené v život bleskovou rychlostí
  • Každý den bude jiný a každý den bude nová výzva
  • Nabídneme Ti zajímavé benefity, např. kartu Multisport, jazykové kurzy, firemní knihovnu, společné akce (sportovní či party), možnost sbírat ocenění od kolegů a to pak proměnit za hodnotné poukázky např. v Alze, Slevomatu, ZOOtu atd., 1x měsíčně společné cateringové snídaně s Tomášem aj.
  • Sídlíme v Karlíně přímo u stanice metra/ tram Křižíkova
  • Nastoupit můžeš ihned, ale na toho pravého si rádi počkáme

Pojď pracovat pro rohlík

Napiš nám něco o sobě a přijď si s náma popovídat

Sem přilož CV nebo další dokumenty
Odesílá se...