Growth Hacker (Product)

  • Praha hl.m.
  • Produktové oddělení
Rohlik.cz má letos nakročeno k meziročnímu růstu 80 % a v tržbách má na dosah 4,5 miliardy Kč. Na podzim ho čeká expanze do Budapeště. Růstový mindset má tak ve své DNA a do produktového oddělení hledáme kolegu/kolegyni, kterému je růst vlastní.

Pomůžeš udělat z nákupu přes web a appku fantastický zážitek. Díky tvým nápadům zákazníci rychle a pohodlně nakoupí, snadno objeví zajímavý sortiment a rádi u nás nechají svůj měsíční rozpočet na potraviny.
Pošli to do světa

Koho hledáme a co budeš dělat

  • Hladově hltat data o nákupním chování zákazníků. O tom, co rádi kupují, budeš vědět víc než oni sami.
  • Ptát se PROČ. Data říkají jen část příběhu, a ta ti nestačí. Nebojíš se zákazníků zeptat a poznat jejich motivaci.
  • Přicházet s nápady. Sám si vymyslíš své projekty, nikdo ti nebude nic diktovat.
  • Prioritizovat a hledat přínosy. Nasbíráš data a spočítáš si, co nám který nápad může přinést.
  • Táhnout své nápady k úspěšnému konci. Záleží ti na nich a dáš si tu péči řídit je jako projekt. Naše IT je už natěšené je rychle realizovat.
  • Testovat a ověřovat. Nebojíš se nápady chladnokrevně zabíjet A/B testy a dalšími ostře nabitými metodami.
  • Tlačit klíčové metriky nahoru. Kam jinam :) A to jak tvrdé (konverzní poměr, AOV, ARPU, rychlost nákupu), tak měkké (uživatelská spokojenost, pohodlí).

Co od tebe očekáváme

  • Rohlíkovský web a mobilní aplikace (a vlastně celý Rohlík) pro tebe nikdy nebude dost dobrý a budeš aktivně přicházet s nápady na zlepšení.
  • Budeš se rozhodovat na základě dat, ne pocitů. - Máš zkušenosti s Google Analytics, HotJar, Google Optimize a podobnými nástroji. Plusem jsou zkušenosti se zákaznickým výzkumem.
  • Víš, co je Human Centered Design, a nebojíš se ho použít.
  • Máš cit pro skvělé UX a zkušenosti s prototypováním webů / mobilních aplikací.
  • Nebojíš se komunikace s IT a dalšími oddělení, umíš řídit projekt. Budeš aktivně tlačit své nápady k rychlé exekuci.
  • Budeš zákaznickým ambasadorem a pomáhat i ostatním oddělením, aby byl celkový zákaznický zážitek skvělý.

Na oplátku ti nabízíme

  • Budeš součástí menšího týmu odborníků na UX, CRO, design a produktový management. Ve společnosti, kde budeš mít velkou svobodu rozhodování a nebudou tě svazovat korporátní pravidla.
  • Produktový tým má velký dopad na život našich zákazníků. Interakce zákazníka s webem/mobilní aplikací Rohlíku je častá, opakovaná a intenzivní. Zákazník průměrně nakoupí 2,5x za měsíc!
  • Příležitost pracovat na službě, která se stala pro své zákazníky nepostradatelným členem jejich domácnosti, a která mění zavedená pravidla českého retailu.
  • Vyznáváme otevřenou firemní kulturu, flexibilní pracovní dobu a určitě to u nás není nuda :-)

Pojď pracovat pro rohlík

Napiš nám něco o sobě a přijď si s náma popovídat

Sem přilož CV nebo další dokumenty
Kontakt pro vás
Valovičová Dominika
Odesílá se...