Planning & Reporting Specialist

  • Praha hl.m.
  • Zákaznická péče
Na oddělení naší zákaznické podpory hledáme kandidáta na pozici Planning & Reporting Specialist. Jeho práce se bude točit kolem interního zákazníka, tedy operátorů a jejich směn a externího zákazníka, tedy veškerých reportů a statistik, které nám pomáhají řešit potřeby zákazníků k jejich maximální spokojenosti.
Pošli to do světa

Koho hledáme a co budeš dělat

  • Budeš zodpovědný za přípravu a sledování denních dat
  • Optimalizaci a management kapacit (balance mezi množstvím práce a efektivitou)
  • Plánování směn a vše okolo
  • Příprava reportů, analýza dat a trendů
  • Zlepšování procesů a automatizace
  • Nastavení a správa odchozích hovorů
  • Podílení se na projektech a implementaci nových nástrojů pro zlepšení a zvýšení kvality a efektivity

Co od tebe očekáváme

  • Zkušenost s řízením provozu
  • Ideálně znalost prostředí zákaznického centra
  • Nutností je zkušenost s reportingem, analýzou a forecastingem
  • Schopnost vnímat potřeby zákazníka a tomu přizpůsobit způsob práce
  • Pokročilou znalost Excelu, výhodou je také zkušenost se systémem Daktela, AristoTelos
  • Výhodou je znalost zákonností okolo plánování směn

Na oplátku ti nabízíme

  • Staneš se součástí společnosti, která mění pravidla e-commerce na našem trhu
  • Máme tu volnou pracovní dobu a možnosti homeofficu
  • Mladý a přátelský tým, včetně spravedlivého a pohodového šéfa
  • Nabízíme škálu zajímavých benefitů, např. kartu Multisport, kurzy angličtiny, příspěvek na odborné vzdělávání, firemní knihovnu, společné akce (sportovní či párty), možnost sbírat ocenění od kolegů a to pak proměnit za hodnotné poukázky např. v Alze, Slevomatu, ZOOtu, aj.
  • Sídlíme v nádherné lokalitě Karlína přímo u stanice metra/ tram Křižíkova

Pojď pracovat pro rohlík

Napiš nám něco o sobě a přijď si s náma popovídat

Sem přilož CV nebo další dokumenty
Odesílá se...