Brigádník na zákaznické péči

  • Česká Republika, Praha - Karlín
  • Zákaznická péče
Do naší party na zákaznické péči hledáme flexibilního brigádníka, který nám vypomůže s odbavováním zákaznických požadavků k jejich maximální spokojenosti.
Pošli to do světa

Koho hledáme a co budeš dělat

  • Komunikace se zákazníkem, vyřizování žádostí o změnu objednávky, např. změna času, adresy, úprava položek či kontaktních údajů zákazníka
  • Poskytování informací o cenách, dostupnosti výrobků a o termínech jejich naskladnění nebo expirace.
  • Vyřizování dotazů, stížností a pochval zákazníků také prostřednictvím sociálních sítí, kterými jsou Facebook, Twitter nebo Instagram
  • Dohlížení a kontrola zpožděných objednávek a zajištění, aby byl zákazník o přesném zpoždění své objednávky včas informován
  • Komunikace s kurýry a zjištění příčin zpoždění a následné informování zákazníka

Co od tebe očekáváme

  • Zkušenosti v komunikaci se zákazníky, orientace na zákazníka
  • Multitasking, orientace v jednotlivých systémech, práce s Google Docs
  • Český jazyk slovem i písmem na úrovni rodilého mluvčího, anglický jazyk slovem i písmem
  • Nutná je trpělivost a empatický přístup
  • Časová flexibilita, zejména víkendy a odpoledne/večery

Na oplátku ti nabízíme

  • Staneš se součástí společnosti, která mění pravidla e-commerce na našem trhu
  • Každý den bude jiný a každý den bude nová výzva
  • Sídlíme v Karlíně přímo u stanice metra/ tram Křižíkova

Pojď pracovat pro rohlík

Napiš nám něco o sobě a přijď si s náma popovídat

Sem přilož CV nebo další dokumenty
Odesílá se...