Pracuj s těmi nejlepšími v oboru

Rohlík je plný skvělých lidí, kteří mají mnoho zkušeností. Díky těmto lidem všechno jede jako po másle. Navíc se na ně můžeš kdykoliv spolehnout a požádat o radu.

Olin

Vyučil jsem se ve firmě Procter&Gamble, kde jsem měl šanci se rozvíjet na komerčních i trade marketingových pozicích ve střední a východní Evropě, Blízkém východě a v Africe. Po úspěšných deseti letech jsem se přesunul do retailu, kde jsme sedm let budovat komerční a marketingové strategie Tesco ve střední Evropě. Na podzim 2018 jsem se přemístil do Rohlíku, kde pomáhám vylepšovat prozákaznický přístup v rámci komerčního, marketingového a supply chain týmu. A co mě na Rohlíku nejvíc baví? Určitě boj za lepší jídlo, který spojuje pekárnu, zelinářství a řeznictví, ale i budování bezvadných služeb pro naše zákazníky. Jestli se i ty chceš přidat do inspirativního týmu s autentickým lídrem, není lepšího místa než Rohlík. Především pak jeho komerční, marketingové nebo supply chain oddělení.

Rosťa

Patnáct let jsem působil v Procter & Gamble na obchodních a marketingových pozicích. Kromě ČR jsem na starosti i region od Ruska až po Turecko. Byl jsem jedním z prvních, kteří zaváděli úplně nový obor v marketingu v ČR – shopper marketing. Dva roky jsem byl v Maďarsku, kde jsem měl na starosti kosmetické značky. U Dr. Maxe jsem v roli marketingového ředitele rozjížděl projekt e-commerce, byl jsem autorem prvních brandových kampaní pro tuto značku a přivedl na svět tři prémiové značky z portfolia Dr. Maxe. Za svůj největší úspěch během mého působení u společnosti Rémy Cointrenau, kde jsem řídil portfolio 25 značek (např. Metaxa, Tullamore Dew, Jagermeister) považuji získaná prestižní ocenění – bronzový louskáček v soutěži ADC Creative Awards a třetí místo v soutěži o nejefektivnější reklamu EFFIE Awards.

V Rohlíku mám za sebou prvních pět měsíců a považuji ho za jedinečný projekt v celoevropském srovnání, kde se sdílí obrovské know-how a má neuvěřitelný potenciál měnit životy lidí. Takových projektů existuje v rámci Evropy sotva pár jednotek.

Martin

Rok a půl jsem strávil v oddělení Inovací v ČEZu, kde jsme se v rámci 3 členného týmu snažili (povětšinou marně) prosazovat nové nápady. Máloco se ale ve finále podařilo zrealizovat.

Dále jsem proto hledal pořádnou výzvu a možnost kariérně vyrůst. Nechal jsem se tak přetáhnout do Rohlíku do týmu Business developomentu, které bych asi popsal jako skupinku lidí, která napříč firmou hledá a realizuje nové příležitosti, řeší problémy a zlepšuje procesy. Momentálně se soustředíme na oblast logistiky, protože to je srdce našeho businessu. Podařilo se nám již třeba optimalizovat plánování kurýrních tras, zrychlit doručování expresních objednávek, analyzujeme příčiny nekompletnosti v nákupech a vymýšlíme nápravu.

Práce v Rohlíku je dost velké nasazení, ke kterému je potřeba nějaký rozumný balanc. Ve volných chvílích organizuji s kamarády akce, kde hraju jako DJ, občas si zaletím do zajímavé země (posledně třeba Libanon) a doma mi relax přináší vaření a pečení chleba.


Změň s námi způsob, jak lidé žijí a nakupují.
Mrkni na volné pozice.

Zobrazit nabídku