Pracuj s těmi nejlepšími v oboru

Rohlík je plný skvělých lidí, kteří mají mnoho zkušeností. Díky těmto lidem všechno jede jako po másle. Navíc se na ně můžeš kdykoliv spolehnout a požádat o radu.

Olin

Vyučil jsem se ve firmě Procter&Gamble, kde jsem měl šanci se rozvíjet na komerčních i trade marketingových pozicích ve střední a východní Evropě, Blízkém východě a v Africe. Po úspěšných deseti letech jsem se přesunul do retailu, kde jsme sedm let budoval komerční a marketingové strategie pro Tesco ve střední Evropě. Na podzim 2018 jsem se přemístil do Rohlíku, kde pomáhám vylepšovat prozákaznický přístup v rámci komerčního, marketingového a supply chain týmu.

A co mě na Rohlíku nejvíc baví? Určitě boj za lepší jídlo, který spojuje pekárnu, zelinářství a řeznictví, ale i budování bezvadných služeb pro naše zákazníky. Jestli se i ty chceš přidat do inspirativního týmu s autentickým lídrem, není lepšího místa než Rohlík. Především pak jeho komerční, marketingové nebo supply chain oddělení.

Rosťa

Patnáct let jsem působil v Procter & Gamble na obchodních a marketingových pozicích. Kromě ČR jsem na starosti i region od Ruska až po Turecko. Byl jsem jedním z prvních, kteří zaváděli úplně nový obor v marketingu v ČR – shopper marketing. Dva roky jsem byl v Maďarsku, kde jsem měl na starosti kosmetické značky. U Dr. Maxe jsem v roli marketingového ředitele rozjížděl projekt e-commerce, byl jsem autorem prvních brandových kampaní pro tuto značku a přivedl na svět tři prémiové značky z portfolia Dr. Maxe. Za svůj největší úspěch během mého působení u společnosti Rémy Cointrenau, kde jsem řídil portfolio 25 značek (např. Metaxa, Tullamore Dew, Jagermeister) považuji získaná prestižní ocenění – bronzový louskáček v soutěži ADC Creative Awards a třetí místo v soutěži o nejefektivnější reklamu EFFIE Awards.

V Rohlíku mám za sebou prvních pět měsíců a považuji ho za jedinečný projekt v celoevropském srovnání, kde se sdílí obrovské know-how a má neuvěřitelný potenciál měnit životy lidí. Takových projektů existuje v rámci Evropy sotva pár jednotek.

Martin

Už během studia IES UK jsem si vyzkoušel stáž v BCG, kde jsem ale zjistil, že být daleko od reálného businessu může být trochu frustrující. Do Rohlíku jsem pak přišel po roce a půl v oddělení inovací v ČEZu. Tam jsme se v rámci tříčlenného týmu snažili prosazovat nové nápady. Máloco se ale podařilo, a hledal jsem proto rychlejší tempo a pořádnou výzvu. Jak se ale říká, člověk by měl být opatrný s tím, co si přeje, protože se mu to může splnit.

Moje dosavadní dva roky v Rohlíku jsou intenzivní jízda, během které se neustále učím nové věci a reálně ovlivňuji byznys multimiliardové firmy. Křivka učení je tu prostě výrazně strmější, než ve většině ostatních firem.

Začal jsem v malém týmu interních konzultantů. Představte si to jako skupinku lidí, kteří napříč celou firmou řeší problémy, zlepšují procesy a hledají nové business příležitosti. Tento čtyřčlenný tým aktuálně vedu a soustředíme se na oblast logistiky, což je srdce našeho businessu. Podařilo se nám již třeba zoptimalizovat plánování kurýrních tras, zrychlit doručování expresních objednávek a teď analyzujeme příčiny nekompletnosti v nákupech a vymýšlíme nápravu.

Práce v Rohlíku vyžaduje velké nasazení, které je potřeba kompenzovat. Ve volných chvílích proto organizuji s kamarády akce, kde hraju jako DJ a doma mi relax přináší pečení chleba a vaření.


Změň s námi způsob, jak lidé žijí a nakupují.
Mrkni na volné pozice.

Zobrazit nabídku