Pracuj s těmi nejlepšími v oboru

Rohlík je plný skvělých lidí, kteří mají zajímavé zkušenosti. Díky těmto lidem všechno jede jako po másle. Malá ochutnávka Rohlíků a Rohlic, se kterými můžeš pracovat.

fullsizeoutput_3e82

Tomáš

Od obyčejných, ale o to milejších prací skladníka, dopravce, bedňáka (co je víc?), barmana a dělníka na ovocné farmě jsem se po studiu dostal ke svému první serióznímu zaměstnání sales analytika v FMCG sektoru. Dále jsem pokračoval v private equity, abych nakonec vedl oddělení analytiky a průzkumu trhu pro největšího prodejce elektroniky na ruském trhu. Odtud byl už jenom krůček k produktovému řízení spotřebních úvěrů a pojištění v Číně.


Po návratu ze zahraničí jsem shodou okolností objevil Rohlík - a hned mi bylo jasné, že jde o jedinečnou příležitost, jak zužitkovat zkušenosti a pomoci posunout ambiciózní český projekt o kousek dál. Dovedu ocenit autenticitu a nestrojenost pracovního prostředí. Ve srovnání s korporátním světem je velkou úlevou a motivací zapomenout na politiku, na nic si nehrát a mít možnost veškerou energii investovat do skutečného řešení pracovních úkolů.


Možná, že v konečném důsledku to celé není snazší, ale díky pocitu odpovědnosti a nadšenému týmu profesionálů, je práce v Rohlíku motivující a odměňuje mě radostí z výsledků. Těžko bych na českém trhu hledal společnost, která bude nejen v tomto ohledu zajímavější. Doručit zákazníkovi nákup tak, aby z toho byl nadšený, je občas pořádnou výzvou. Když se to však podaří, bývá to zážitek nejenom pro klienta, ale také pro každého z nás.

Jana Posseltová

Jana

Když nepočítám krátké zkušenosti v logistických firmách během studií, tak svou opravdovou profesní pouť jsem zahájila ve firmě Procter and Gamble. Začala jsem jako plánař v oddělení customizací výrobků pro centrální Evropu. Postupně jsem si prošla všemi logistickými odděleními souvisejícími s customizacemi, distribucí a skladováním. Po téměř 11 letech jsem cítila, že bych si chtěla vyzkoušet i jiné než korporátní prostředí a trochu více nahlédnout do komerční části businessu. A proto byl pro mě Rohlík úžasnou příležitostí zažít business, navíc v retailu a ještě e-commerce, prostě ta správná výzva!

A co mě na Rohlíku nejvíc baví? Absolutně jsem si zamilovala službu, kterou zákazníkům nabízíme. A také to, že prozákaznický přístup není jen klišé a slovní spojení v líbivé strategii, ale je to fakt. Je to alfa omega všeho, co děláme. Limity neexistují, inovace a kreativita vítána.

Olin

Vyučil jsem se ve firmě Procter&Gamble, kde jsem měl šanci se rozvíjet na komerčních i trade marketingových pozicích ve střední a východní Evropě, Blízkém východě a v Africe. Po úspěšných deseti letech jsem se přesunul do retailu, kde jsme sedm let budoval komerční a marketingové strategie pro Tesco ve střední Evropě. Na podzim 2018 jsem se přemístil do Rohlíku, kde pomáhám vylepšovat prozákaznický přístup v rámci komerčního, marketingového a supply chain týmu.

A co mě na Rohlíku nejvíc baví? Určitě boj za lepší jídlo, který spojuje pekárnu, zelinářství a řeznictví, ale i budování bezvadných služeb pro naše zákazníky. Jestli se i ty chceš přidat do inspirativního týmu s autentickým lídrem, není lepšího místa než Rohlík. Především pak jeho komerční, marketingové nebo supply chain oddělení.

DSC_5462

Zuzka

HR kariéru jsem odstartovala víceméně klasickou cestou, v jedné z největších personálních agentur v Česku. Díky rychlému agenturnímu prostředí jsem si uvědomila, že nejsem typ vhodný pro velké pomalejší korporáty. Možnost budovat výrobní firmy na zelené louce z pohledu HR byly zkušenosti k nezaplacení. Nyní se více než pět let pohybuji v e-commerce, což je parádní jízda – rychlost, nepředvídatelnost, viditelné výsledky, rostoucí business, to mě baví.

A proč Rohlík? Protože, co je rychlejší než online business? Přece retail v online světě. Vést HR oddělení v rychle rostoucí firmě s neuvěřitelným potenciálem a boží službou je zkrátka výzva. Náročnost prostředí nenechá člověka vydechnout, ale hledat netradiční řešení tradičních problémů nebo pomáhat kolegům Rohlíkovskou jízdu zvládnout, rozhodně stojí za to. 


Změň s námi způsob, jak lidé žijí a nakupují.
Mrkni na volné pozice.

Zobrazit nabídku