Hodnoty Rohlíků

Tohle je pro nás opravdu hodně důležité. Na naše hodnoty jsme pyšní a hledáme spřízněné duše, které jimi žijí tak přirozeně, jako si každý den ráno čistí zuby.

Zákazník je středem našeho vesmíru.
Vše, co děláme, děláme pro něj.

Vstřícnost k zákazníkům je něco, co nás odlišuje a na co můžeme být pyšní. Není to náhoda. Je to přesvědčení. Je to jediná správná cesta. Zákazník platí naše výplaty. Zákazníky potřebujeme k obratu, který nám umožní lepší jednání s dodavateli. Zákazník nám dá škálu pro lepší procesy a efektivitu. Objednávka po objednávce.

Každý projekt, každá hodina našeho přemýšlení směřuje k lepšímu zákaznickému zážitku. 

Lepší hotové než perfektní.
Budujeme, zlepšujeme a hlavně dodáváme.

Kolik věci v Rohlíku zůstane nedotažených, protože hledáme ultimátní řešení
a odpověď. Málokdy taková jsou, a pokud existují, tak při našem tempu růstu budou za půl roku jiné. Takže když nám bude dotahování úkolů a projektů trvat půl roku, tak doručíme něco, co už je staré. A můžeme začít znovu.

Používáme Paretovo pravidlo. Vedeme si to-do list, aby věci “nezapadávaly”. Nebojíme se nedokonalých řešení. Nejhorší jsou řešení “žádná”. Zákazníka nezajímá, že “diskutujeme” nebo “to je na IT”.

20190115_175

Pořád se učíme. V informacích je síla.
Změna je život a příležitost.

Děláme něco nového. Nejen v ČR, ale i v Evropě. Bez učení, dat a informací to nepůjde. A pokaždé, když se něco naučíme, budeme možná muset něco uvnitř firmy změnit a dělat to lépe. Často slýcháme “ale takhle se to nastavilo před rokem”… Ale Tomášova odpověď pak je “No, pokud jsi se za rok neposunul/a a nic nového se nenaučil/a a neimplementoval/a to do firmy, tak zřejmě potřebujeme jiného člověka na tvé pozici”.

Jsme v natolik rychlém prostředí, že averze ke změnám by nás strašně vyčerpávala a v Rohlíku bychom nedokázali být šťastní. Chceme posouvat hranice svých možností, vědomostí, objevovat nové cesty a ovlivňovat životy mnoha zákazníků je to pravé vzrušení a adrenalin. Ale není to pro každého.

Jsme odvážní. Nebojíme se rozhodnout.

Ještě horší než něco neudělat z pomalosti nebo vymýšlení barokního řešení je neudělat něco, protože se bojíme rozhodnout. Pokud se někdy dostaneme do takové fáze, jdeme za nadřízeným nebo za Tomášem a pomůžou nám se odblokovat. Chyby jsou lidské a přirozené.

Málokdy se zlobíme, že je něco špatně. Mnohem více nás trápí, když se slíbená nebo naprosto přirozená věc nedělá vůbec.

Tržní standard není dost dobrý.
Chceme vyhrávat, být nejlepší a před trhem.

Neustále inovujeme. "Takhle se to dělalo tam a tam”, “Tohle je standard” jsou fajn fráze, ale smrtící pro novou firmu. Musíme neustále přemýšlet jak dělat věci lépe než zbytek světa. Pokud se necháme ukolébat standardy a zavedenými pořádky v jiných firmách, tak se zastaví inovace a náš David Goliáše neporazí.

IMG_6835

Bojujeme v těžkém prostředí.
O to důležitější je nezapomínat na zábavu a nadhled.

To, co děláme, je těžké. Není to pro každého. Rozhodli jsme se Rohlík a jeho moto pomáhat lidem lépe žít a jíst, je naše srdcovka. O tom víc nezapomínáme na zábavu a nadhled. Byznys není osobní. To, že si mezi sebou vyměňujeme názory, by nemělo znamenat, že spolu nemůžeme zajít na pivo a zasmát se.

Work hard, play hard...

...říkalo už hodně moudrých lidí. My často na to “play” zapomínáme. Proto se ho teď snažíme všemožně podporovat.

Jsme otevření a upřímní k sobě a kolegům.
Umíme přijmout zpětnou vazbu.

Někdy se nám do firmy vkrádá kultura alibizmu a zakrývání chyb. Přímá zpětná vazba je brána jako něco špatného. A přitom by to mělo být naopak. Hledáme nejrychlejší cestu k cíli a politické tanečky to rozhodně nejsou. Učíme se argumentovat, otevírat se novým vstupům, učíme se říkat si o zpětnou vazbu
a přijímat ji. Jen tak se posuneme.

Nejen v pracovním životě. “Něčeho se bojím” je jen výmluva slabých lidí.
Zvlášť když jde jen o výměnu názorů.

Měníme prostředí českého retailu k lepšímu.

Část naší mise je o kultivace českého retailového prostředí k lepšímu. Jsme retailer
s lidskou tváří a to není klišé. Vy znáte majitele Kauflandu nebo Albertu? Mohou se
s nimi naši dodavatelé potkat? Měli bychom si tento bod uvědomovat velmi silně. My nebudeme dodavatele ždímat ani až budeme velcí. Pro spoustu menších dodavatelů jsme nadějí, že se s nimi bude někdo bavit jako s rovnocennými partnery. Chceme férový win-win vztah.

 


Změň s námi způsob, jak lidé žijí a nakupují.
Mrkni na volné pozice.

Zobrazit nabídku