Centrála Rohlíku – oddělení, které drží vše pohromadě

Naše srdce, které bije pro to, aby u nás všechno perfektně fungovalo.

Jak to na centrále funguje?

Rohlíkovskou centrálu tvoří party lidí, kteří mají na starost všechno možné. Nechybí tu skupinka, která se stará o naše finance, machři přes IT nebo ti, kdo pečují o naše zákazníky, protože jejich spokojenost je pro nás na prvním místě. Ač se to možná nezdá, všechna oddělení jsou spolu propojená, a díky práci všech těch drobečků drží Rohlík pěkně pohromadě.

Základní ingredience centrály

Finance

V Rohlíku jsme začínaly s několika dodavateli a minimálními náklady. A teď? Teď dosahujeme obratu v řádech miliard. Takže je třeba mít v kanceláři dostatek lidí, kteří se kamarádí s čísly. Pořád něco budujeme a zlepšujeme, a tak se rozhodně nemusíš bát, že byste zabředli do stereotypu, jako do špatně vykynutého těsta.

Komerční oddělení

Bez našich šikovných nákupčích by to v Rohlíku prostě nešlo. Tenhle tým se stará o to, abychom lidem nabízeli ten nejčerstvější sortiment, který bude dokonale vyladěný. A nespokojíme se jen s běžným zbožím, protože lidé milují nejrůznější speciality. Ovšem maloprodej rychloobrátkového zboží není pro každého, prostě nesmíš být žádný změklý Rohlík.

Zákaznická péče

I u nás občas vypečeme nějaký ten špek, to se zkrátka stává. My se k tomu ale nebojíme přiznat a zákazníkům se za to omluvit. Proto máme partu šikulů, kteří komunikují s našimi zákazníky a mají za úkol je hýčkat tak, aby byli vždy spokojení. A to i v případě, že se zrovna něco nepovedlo.

IT

Rohlík a obyčejný e-shop? Kdepak! Ono se to možná zvenčí nezdá, ale náš e-shop je plný nadupaných technologií. A jsme na ně o to pyšnější, že si je sami vyvíjíme. Jede na nich celý náš sklad, logistika i kurýři. Ale pořád je co zlepšovat, a tak se i tady občas hodí nějací ti nový Rohlíci.

Business inteligence

Zní to možná trochu tajuplně. Ale jde zkrátka o to, že oproti naší kamenné konkurenci víme o našich zákaznících věci, o kterých jiní nemají ani tušení. No a díky tomu se pak snažíme co nejlépe odhadnout, po čem lidem touží. To nám kupříkladu umožní, do jisté míry, naplnit jejich košík předem. Hodí se nám to ale i při různých strategických projektech, na kterých stále pracujeme.

Strategické oddělení

Nechceme se nechat dohnat konkurencí, a tak je u nás potřeba pořád péct něco nového. Ať už se to týká pouze centrály, nebo i jiných oddělení. Pátráme a hledáme slepé uličky. Občas i trochu zariskujeme, to k tomu zkrátka patří. Už jsme pracovali například na stavbě vlastní pekárny nebo jsme zkoušeli používat doručovací boxy („chlebníky“).

Produktové oddělení

Nákupy musí zákazníky bavit, ne pro ně být jen nutným zlem. Takže je třeba, aby pro ně všechno bylo pohodlné a intuitivní, nikoho nebaví něco zdlouhavě hledat. Proto máme partu Rohlíků, kteří dělají do UI a UX designu. Zlepšováku není nikdy dost, a tak občas hledáme nové kolegy i do produktového oddělení.

Marketing

Marketing je výzva. Ale když víte, že vás lidé milují, jde to jedna radost. Nejsou to jen ty kreativní věcičky nebo akční letáky. U marketingu zkrátka nestačí, když je hezký na pohled, musí hlavně fungovat. Proto jsou zde potřeba i čísla a data. A třeba se tu najde nějaká vhodná pracovní pozice i pro tebe.

HR

Lidé jsou základ. A my chceme mít v Rohlíku ty nejlepší. Ale nezapomínáme na to, že aby HR opravdu fungovalo, je třeba více něž nábor zaměstnanců a různá ta administrativa okolo. Rohlíci z HR týmu musí mít dokonalý přehled o tom, co se kde ve firmě šustne. A také vědět, v čem ji může dále rozvíjet právě díky jednotlivým lidem nebo firemní kultuře.

Centrála je super

Při práci v rohlíkovské centrále se rozhodně nudit nebudeš, rutina je nám cizí. Pořád se tu něco děje, vymýšlíme, zlepšujeme, a hlavně dodáváme. Navíc na tebe čeká tým bezva kolegů, kteří tě hned přijmou mezi sebe. Každý zaměstnanec má v Rohlíku své nezastupitelné místo a jeho práce má dopad na celkový výsledek. Rozdáváme si odměny za maličkosti, a za nastřádané hvězdičky si pak můžeš pořídit benefit dle své libosti. Rozmazlíme tě pravidelným přísunem dobrot, možností home office či jazykovými kurzy, ale i řadou týmových aktivit.

Volné pozice

Se zvyšujícím se prodejem se náš tým neustále rozrůstá. Je potřeba lidí, kteří se postarají nejen o rozvoz objednávek, ale i těch, kteří dohlédnout na naše finance nebo budou mít za úkol hýčkání našich zákazníků. Chceš v Rohlíku také pracovat? Možná hledáme zrovna tebe!

Junior Brand manager

  • Praha hl.m.
  • Marketing

Do oddělení marketingu hledáme brand managera, který bude zvyšovat hodnotu značky Rohlik.cz na trhu.

React developer

  • Praha hl.m.
  • IT

React je tvůj druhý jazyk? Nebo dokonce první? Chceš vidět výsledek své práce téměř okamžitě? Jsme online supermarket a budujeme největší inovaci v oboru. Proto je IT oddělení neoddělitelnou součástí Rohlíku. Každý nový nápad co a jak vylepšit je...

Nákupčí

  • Praha hl.m.
  • Komerční oddělení

Do našeho rozrůstajícího se nákupního oddělení hledáme nového kolegu, který by převzal starost o dodavatele v kategorii mléčných výrobků, což je jedna z našich nejvýznamnějších kategorií :)

Trade marketing coordinator

  • Praha hl.m.
  • Marketing

Do našeho obchodně-marketingového týmu hledáme pečlivého člověka, který nám bude pomáhat s organizací a dotažením vendorových kampaní.

Máš recept na úspěch? Dej nám o sobě vědět!

To, že aktuálně nemáme vypsanou určitou pozici, neznamená, že spolu nemůžeme něco upéct.

Sem přilož CV nebo další dokumenty
Odesílá se...